Saturday 29 October 2011

Die hard fan SWATCH.....

Selain Apple, Me memang hard fan swatch sejak sekolah lagi. So yesterday lunch g MV. Apalagi Kedai swatch dituju. Dpt la beli yg diminati. This is my 6th collections. Tp out of 6, 2 was birthday presents . 1 from my boyfriend and the other one from my hubby. Oops both of them are the same person... I luv u darling....tp now tinggal 3 jer. Ada yg dah rosak n Ada yg dah bg Kat adik-adik. Maklumla design waktu zaman belajar. Tp dulu masa g Tokyo, swatch Kat sana adalah murah berbanding M'sia. Tp range untuk 130 Kalu convert duit RM tak sampai rm100 pada masa tu la , year 2007. Tp tu la sebab x'ted benda lain terlupa nk beli for my son dat time. So guys out there check it out....www.swatch.com
Till then daaaaaa:-)

No comments:

Post a Comment